Ylösnousu kontaktit

Tälle palstalle voit laittaa kysymyksiä Agilitystä.

Valvoja: Peetsa

Ylösnousu kontaktit

ViestiKirjoittaja saturnus » 05 Heinä 2011, 01:24

Nyt tarvis oikeesti apua!!

tiedän että aiheesta on ollut ennenkin puhetta ja olen lukenut aiemmat keskustelut Nyt tahtois vaan saada henk.koht. apua! Tai siis niin henk. koht apua kun netin välityksellä voi saada.

Mulla on siis kaksi koiraa (valkkari ja sakemanni) jotka molemmat hyppäävät herkästi niin puomilla kuin etenkin A:lla ylösnousukontaktien yli. alastuloissa ei niinkään ongelmia. Meidän seurassa vaan tämä ylösnousukontaktit on jokin tabu :roll: Sitä siis tapahtuu (ehkä) joillakin muilla, mutta kenenkään mielestä sitä ei tarvitse erikseen opettaa :evil:

Yritä siinä sitten yksin selvitä, kun kokemusta agilitysta ei monelta vuodelta ole....

Mä olen lukenut netistä kaikki mahdolliset tavat opettaa ylösnousut, mutta kun en tiedä mikä olisi paras. Kuitenkin sen verran raskaita koiria että pysäytys ylösnousussa (etenkin A:lla) tuntuu tyhmältä, eivät saa enää vauhtia.

kaikista eniten kai toivoisin vertaistukea. Onko ketään joka painii samaisen ongelman kanssa? Omasta seurasta kun sitä ei oikein saa... Asun Kymenlaakson alueella ja olisin halukas tulemaan jollekin koulutukseen/kontakti"neuvolatunnille" jos semmoisia olisi tarjolla.
saturnus

Paluu Agility