lellityt koirat

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

lellityt koirat

ViestiKirjoittaja lappari » 24 Maalis 2011, 12:22

Törmasin tuossa pienen perhoskoiran omistajaan joka näytää lellivän koiraansa vähän liikaakin.. Koiralla on kuulemma vaatteet joka lahtöön ja asusteita löytyy hatusta koruihin. Ruokana oli kuulemma italiasta tilattua superior koiranruokaa ja oma pieni sänky myös. Mielestäni aika hassua,että koiraa kohdellaan tuolla tavalla :D Koruista kannatta lukea lisää: http://www.postikulta.com
Viimeksi muokannut lappari päivämäärä 08 Huhti 2011, 16:26, muokattu yhteensä 1 kerran
lappari

Re: lellityt koirat

ViestiKirjoittaja saturnus » 26 Maalis 2011, 10:33

Niin no, tuossa ei enää ole kyse koiran tarpeista, vaan ihmisen.

Minusta oikeastaan aika surullista :cry: Koira toimii sijaisena jollekin jota elämässä ei ole tai tunteelle jota ei pysty muuten täyttämään.... Monihan tuntee tänä päivänä yksinäisyyttä (vaikka olisikin perheellinen ihminen).

Välillä tulee kyllä miettittyä tästä omasta toiminnastakin kuinka järkevää tää on.... Eipä mulla varsinaisesti "omia harrastuksia" ole laisinkaan. Koirien kanssa treenataan useampaa eri lajia useampana eri päivänä, lenkkeillään kolme kertaa päivässä ja monta viikonloppua menee näyttelyissä, mätsäreissä, koulutuksissa, kisoissa (joko itse osallistuen tai sit kouluttajana/työväkenä). Niin ja sitten aikaa menee netissä surffatessa koirajuttuja ja miettiessä uusia tapoja opettaa milloin mitäkin koirille :roll:

Eihän nää koirat noista montaakaan juttua tarvitsisi... niin että kyllä minäkin tässä omia tarpeitani tyydytän :lol:

Meillä koirat on kuitenkin otettu harrastuskavereiksi, joista on tullut perheenjäseniä :)
saturnus

ViestiKirjoittaja JMJ » 27 Touko 2011, 21:24

Mun koiralla on heijastinliivit ja pelastusliivit. Siinä kaikki vaatteet, joita se tarttee.. :D (Joskus kyllä tekis mieli kääriä johonkin kurapukuun koko koira, kun ei pysy millään puhtaana... Johtuu ehkä valkosesta väristä mis näkyy kaikki lika heti.)

Mä näin kans kerran rouvashenkilön kuljettamassa kolmea koiraansa lastenvaunuissa, tai saatto ne olla ihan koiravaunutkin (vai millä nimellä kutsutaankaan), ku semmosiakin nykyään myydään.
JMJ

ViestiKirjoittaja Ankkuri » 12 Joulu 2011, 19:54

Mitäs jos nuo pikkukoirat kuitenkin on ihan onnellisia olotilaansa? Mistä sen tietää?
Antaa kaikkien "kukkien kukkia" - Mikä sopii toiselle voi olla toiselle kauhistus ja niin edespäin:)
Ankkuri

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää