Lenkkiseuraa ja ohitusharjoituksia Pirkanmaalla

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Lenkkiseuraa ja ohitusharjoituksia Pirkanmaalla

ViestiKirjoittaja Liisa » 21 Kesä 2011, 11:23

Asun Suodenniemellä pian kolmevuotiaan valkkarin kanssa. Ollaan käyty Peetsan opissa ja nyt kaivattais kipeästi ohitusharjoituksia ja häätöapua. Kilometrit eivät ole minulle este, nyt on tärkeintä saada harjoitusta. Jos asut Tampere-Pori sektorilla, otathan yhteyttä!
Liisa

Re: Lenkkiseuraa ja ohitusharjoituksia Pirkanmaalla

ViestiKirjoittaja Taija » 12 Marras 2011, 00:30

Hei!
En tiedä, oletko jo löytänyt riittävästi harjoituskavereita, kun aikaa on kulunut näin paljon.
Mutta itse eksyin vasta tänään tälle palstalle, juurikin tuon ohitusongelman takia.
Mulla on 2v sakemanni tyttö, ei ohittaessa rähise, mutta tempoo ja reuhtoo, ja senkin haluaisin pois :)
Asutaan Tampereen länsilaidalla, meljein porintien kupeessa.
Jos vielä tarvitte lenkkiseuraa ja treenikavereita, niin kirjoita.
Taija

Re: Lenkkiseuraa ja ohitusharjoituksia Pirkanmaalla

ViestiKirjoittaja hupina » 12 Marras 2011, 08:32

https://www.facebook.com/groups/271937786177960/ tuolla fb:ssä on ryhmä, jossa annetaan ohitusapua. Taitaa siellä joku tampereen suunnaltakin ilmoitella. Se on suljettu ryhmä, mutta sinne pääsee ilman mitään pääsyvaatimuksia :P
hupina

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää