Luento mikä pentu soveltuu juuri minulle jne

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Luento mikä pentu soveltuu juuri minulle jne

ViestiKirjoittaja kitiska » 10 Tammi 2012, 22:46

‎4.2 la klo 16.30-18.30 luento Mikä rotu sopii juuri minulle,minkä luonteinen pentu on juuri minulle sopiva ja miten pentua lähdetään kasvattamaan oikein.Paikkana Ränkitie 1 L 45 HKI(Koirakoulu Kitin "koti")Paikalle mahtuu 8 ihmistä.Tarjoan kahvit ja pientä naposteltavaa.
Kurssi soveltuu esim.heille jotka harkitsevat sen ensimmäisen koiran ottamista perheeseen.Mutta käy myös ihmisille,jotka haluavat toisen koiran perheeseen jne,,,
Paikalla voitte samalla tutustua 6 eri rotuiseen koiraan(katso koirakoulu kitin kotisivuilta www.koirakoulukiti.palvelee.fi )
Kurssilla pohditaan ja käydään eri rotuja läpi ns.huonot ja hyvät puolet.Mietitään yhdessä mikä teidän perheeseen olisi se sopiva rotu ja sukupuoli jne.
Kurssille paljon huumoria mukaan ja saa heitellä kysymyksiä.Tila on pieni mun olohuone,mutta ilmapiiri on sitäkin tiiviimpi:).
Luennon hinta 15e per nuppi
ilm.otan vastaan tänne foorumille tai mailitse paikat ovat sitovat.
kitiska

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää