Leikattu uros tai narttu ?

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Leikattu uros tai narttu ?

ViestiKirjoittaja Ankkuri » 08 Helmi 2012, 20:54

Mistä johtuu että omalle valkkari urokselleni (n.2v) lähistöllä asuva leikattu sakemanni narttu on kauhistus?
- eikö tuo narttu tuoksu tyttökoiralle? Ylipäänsä: katoaako tunnusomaiset tuoksut leikatusta koirasta ja onko nämä leikatut poloiset (anteeksi) sitten muiden koirien mielestä ihan kummajaisia?
Joskin epäilen ettei tämä oma puupäämme ymmärrä naisten päälle muutenkaan mitään kun tuppaa (edelleen) hillumaan hihnassa sillepäälle sattuessaan
- olipa vastapuoli sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Tämä leikattu narttu vaan saa valkoisenpaimenemme täysin pois tolaltaan (?)

vai: liittyneekö asiaan se että kotipihamme aidan takana asuu "sankarikoira sakemanni" tarhassaan, vanhempi, todella upea uros - joka antaa kyllä kuulua melkoisella rähinällä jos meidän pihalla meno äityy liian villiksi.
Valkkarimme ei tuosta rähjäämisestä juurikaan muuten näytä välittävän, mutta silloin kun tämä naapurin koiruus on liikekannalla narunpäässä niin silloin tämä meidän kloppi mielellään menisi vähän "ojentamaan" -
onneksi ei pääse aidan yli - siinä tulisi rumaa jälkeä; on kuulemma suhteellisen "huumorintajuton" sankarikoira sakemanni.

Olen ajatellut asian niin, että tämä valkkarimme inhoaa "periaatteessa" sakemanneja koska vaikuttavat (järjestään näillä kulmin) olevan niin rumia juttuja suoltavaan sakkia.
- eli purkaako sitten turhia paineitaan kävelemällä pääasiassa takajaloillaan ja rähjäämällä kun tämä leikattu sakemanni daami ilmestyy näkyviin?
Ankkuri

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää