Onko kokemuksia?

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Onko kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Nokko » 28 Helmi 2012, 21:41

Moi!

Olen kuullut tietokoneeseen asennettavista ohjelmista, joilla voi päivän aikana seurailla yksin olevan koiran touhuja. Mutta minkä nimisiä ohjelmia on olemassa ja mistä niitä saa? Jos on kokemuksia ohjelmista niin kirjoitelkaa niitäkin :) Voiko niihin nauhoittaa omaa puhetta tms.?
Nokko

Re: Onko kokemuksia?

ViestiKirjoittaja EmmiR » 29 Helmi 2012, 08:54

Audacity ja Dogsitter ainakin
EmmiR

ViestiKirjoittaja porotyttö » 01 Maalis 2012, 09:35

Dogsitteriin voi nauhoittaa omaa puhetta, mutta meillä se ei toiminut jostain syystä? Tilttas aina välillä ja eihän siitä sitten saanut mitään selkoa että oliko koira pitänyt meteliä vai ei... Lisäksi kun meillä on aina radio koirille päällä niin dogsitter reagoi joskus siihenkin vaikka oli laitettu ääniherkkyys sillai ettei reagoisi kuin haukkuihin.

Audacity oli parempi, siitäkin oli vain kuunneltava pikakelauksella koko äänitys koska eihän siinä mitään piikkejä hirveästi ollut koska meillä tosiaan on se radio päällä ja kun koira syö luita ja kolistelee niitä maahan niin siitä ne piikit sitten tulivat.

Ite tykkäsin enemmän tuosta audacitystä, dogsitteri kielsi turhista kolauksistakin koiraa joka sitte meni entistä pöhlömmäksi :lol: Mutta en sitte tiedä että mikä meillä sai sen dogsitterin tilttailemaan, ehkä se maksullinen versio toimis paremmin :)
porotyttö

ViestiKirjoittaja blondi77 » 01 Maalis 2012, 16:12

Meillä on toi digital dogsitter toiminu loistavasti, pitää vaan viedä tietokone riittävän kauaksi jottei reagoi sitten niinhin pinempiinkin normaaleihin ääniin. Eikä ohjelma ole tökkinyt/jumittanut lainkaan. Sen olen huomannut ettei tietokoneen virransäästöt ole tietenkään päällä. Ainoastaan näytönsäästäjä/näytön sammutus voi olla päällä niin ohjelma on toiminut moitteettomasti.
blondi77

ViestiKirjoittaja tiuliu » 02 Maalis 2012, 10:16

Minulla käytössä audacity. Toimii moittettomasti ja pystyn tarkistamaan äänipiikit. Dogsitterin puheen nauhoittaminen ei ainakaan meillä vaikuttanut toivotulla tavalla, mutta tuskin tilannetta pahensikaan.
tiuliu

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää