Korjauksen jälkeen takas arkeen?

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Korjauksen jälkeen takas arkeen?

ViestiKirjoittaja Gorppu » 31 Maalis 2012, 21:45

Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten pian olette siirtyneet / päässeet takaisin ns. normaaliin arkeen jääkauden ja korjauksen jälkeen? Normaalilla arjella tarkoitan siis perushuomioimattomuudessa elelyä, mutta harrastuksissa käyden, koirakavereita tavaten, kyläillen yms... mitä nyt ihmisillä elämään luonnollisesti kuuluu.
Ja miten se on sujunut?

:)

Täällä ollaan nyt toista viikkoa jääkaudella ja siis hihnakäytöstä harjoitellaan kuntoon, kotona kielletään + annetaan dominoivia silityksiä, ei muuta huomiota. Hihnassa kulkeminen sujuu jo tosi hyvin ja olen nyt jo vähän kytistellyt, että päästäisiin tekemään ohituksia, mutta sittenhän tietenkin koko kylä on yhtäkkiä tyhjentynyt koirista eikä ketään tule vastaan! :lol: Pari kauempaa "ohitusta" on tehty ja ne on menneet ihan hyvin. Sisällä tämä on kuin eri koira! :)
Ensi viikolla meinasin ruveta pikkuhiljaa purkamaan jääkautta, mutta mietiskelen tässä nyt, että onkohan liian aikaista viedä koira pääsiäisenä näyttelyyn... Se kun on sinne ilmoitettu jo aikaa sitten ja nyt sitten vaan sattui tämä korjausprojekti tähän kohtaan...
Gorppu

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää