Koira yksin kotona :(

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Koira yksin kotona :(

ViestiKirjoittaja luppakorva2010 » 04 Kesä 2012, 14:35

Mun elämäntilanteessa tapahtui juuri suuri muutos, jonka myötä koira joutuu nyt olemaan mun työpäivän ajan yksin kotona, noin 6-9 tuntia päivässä. Se osaa kyllä olla yksin, ei tuhoa paikkoja eikä kilju yksin ollessaan, joten mitään ongelmaahan tässä ei ole. Paitsi mun korvien välissä :/
Ennen kotona oli joku tosi paljon enemmän sekä aina toinen koira, joka oli kyllä sellanen laiskimus, ettei siitä ollut tuolle nuorelle nartulle mitään seuraa.

Mutta tuntuu siis ihan kauhealta jättää koira nyt yhtäkkiä yksin. Käytän sen toki lenkillä ennen töitä ja tietenkin töiden jälkeen. Mutta sitten kun haluaisin itsekin käydä salilla treenaamassa ym, niin en yksinkertaisesti raaski enää lähteä pariksi tunniksi pois ja jättää koiraa taaaaas yksin.

Onko muilla samanlaisia "ongelmia"?
luppakorva2010

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää