Sydämmen vajaatoiminta?

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Sydämmen vajaatoiminta?

ViestiKirjoittaja Kristalli99 » 14 Elo 2012, 18:01

Monet ovat lukeneet minun kirjoitusta/kirjoituksia sekarotuisesta labbis/corgi urokesta. No nyt koiralla on ollut vähän aikaa hengitysvaikeuksia, nikottelua (ihan kuin kurkussa olisi jtn?), yö levottomuutta, väsymystä, rasituksen sieto vähennystä ja yskää, nuhaa.... Mitä tämä voi olla? Kakistelee ja välillä tulee vettä tai jtn muuta nestettä kurkusta.. :?: Myös aina kun syö oman ruokansa, pitää mennä matolle raapimaan kuonoa. Osaisitteko viisaammat auttaa? Koira ollu meillä koht 3kk ja iha eka koira on, pulassa ollaan? :roll:
Kristalli99

Re: Sydämmen vajaatoiminta?

ViestiKirjoittaja Lippe » 14 Elo 2012, 21:13

Daa. Viekää koira lääkäriin ja tutkituttakaa sen sydän. Ja pyydä samalla nenäpunkkilääke, Interceptor tai Milbemax, min. 3x viikon välein.
Lippe

ViestiKirjoittaja Tiinam » 15 Elo 2012, 10:50

Lääkäriin vaan nopeasti, ja rähinätkin voi johtua jatkuvasta kiusallisesta olosta ja kodinvaihtostressistä (joka voi kestää aikansa). Nenän kutina olla myös esim. siitepöly- tai muuta allergiaa: http://www.saunalahti.fi/samans/jutut/A ... juttu.html
Tiinam

ViestiKirjoittaja Tiinam » 15 Elo 2012, 10:59

Ainiin Histeciä oli joku kokeillut koiralleen (ell:n suosituksesta) ja se oli toiminut, mutta kannattaa varmistaa ensin omalta eläinlääkäriltä, joka on nähnyt koiran ja sulkenut pois muut mahdollisuudet.
Tiinam

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää