koira kuljettaa vaatteita..

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

koira kuljettaa vaatteita..

ViestiKirjoittaja Joe » 19 Loka 2013, 19:13

En nyt kutsuisi tätä ongelmaksi, vaan enemmänkin pohdin tätä mielenkiinnosta ja haluaisin kuulla tulkintoja mistä tällainen uusi käytös voisi johtua. Eli siis, koirani (2 v uros, pevikoulutuksen käynyt viime talvena ja kaikki näiltä osin jees) on nyt saanut muutamat viime viikot olla vapaasti asunnossani ollessani töissä (ennen ollut rajatussa tilassa) ja ei ole poissaollessani tuhonnut mitään, mutta vaatteilla ja kengilläni on erikoinen taipumus löytyä eri paikoista kun missä ne olivat lähtiessäni.. Koira on kuljettanut kenkäni toiseen huoneeseen (niitä vahingoittamatta) ja ottanut yöpaitani kaapista ja nyt vaikka olin kotona, se haki sukkani kylpyhuoneesta ja kuljetti sitä pari metriä ja jätti siihen (huomasin tämän vasta kun myöhemmin löysin sukan) koira ei siis vahingoita vaatteita eikä pure niitä, vaan vie ne ainoastaan paikasta A paikkaan B. Siksi en tätä varsinaisesti kutsu ongelmaksi, mutta olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen johtuu? Leluja herralla on lattialla ja luita, mutta ei tunnu kiinnostavan..
Joe

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää