Lisää tietoa PEVIstä?

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Lisää tietoa PEVIstä?

ViestiKirjoittaja Kaaria » 15 Heinä 2014, 12:22

Miten voisi saada lisää tietoa pevistä ja vahvistaa omaa osaamista koirien kanssa pevin näkökulmasta? Olen käynyt ensimmäisen koirani kanssa Peetsan luona aikoinaan ja nyt laumassa on toinenkin koira ja kolmas haaveissa. Olisi kiva saada enemmän tietoa Pevistä ja vahvistaa omaa osaamista koirien kanssa toimimisessa. Olen lukenut Koirankorjauskirjan ja Pentuneuvolan niin monesti että osaan ne jo ulkoa. Peetsan opeissa käydessä sain niin paljon hyödyllistä tietoa muutaman viikon aikana ettei ole tosikaan. Nyt tekisi vaan mieli tietää vielä enemmän. Olen selaillut erilaisia ongelmakoirakouluttajan kursseja, mutta kun niiden järjestäjänä on esim rakkaat haukut tai jokin muu yhdistys, joiden ideologia ei käy yksiin omani kanssa (koska olen henkeen ja vereen vannoutunut peviläinen) niin sellaisille kursseille osallistuminen ei kiinnosta. Mistä siis voisi saada lisää tietoa pevistä ja olla muutenkin kuulemassa kouluttajien tulkintoja ja muuta? Onko sellaiseen mahdollisuutta?
Kaaria

Re: Lisää tietoa PEVIstä?

ViestiKirjoittaja Kira » 15 Heinä 2014, 13:11

Ilmottaudu leireille, niitä tulee aina ainakin pari kesässä, esim Likalla on koiraongelmat-osiolla ilmoitus loppukesän leiristä. Eila Hautala järjestää myös leirejä. Voit myös kysyä lähimmältä pevikouluttajalta tarvitseeko hän avustajaa, jotta voisit pyöriä mukana menoissa oppimassa ja auttamassa.
Kira

Re: Lisää tietoa PEVIstä?

ViestiKirjoittaja Kaaria » 19 Heinä 2014, 19:35

Kiitos paljon vastauksesta! Kävin heti katsomassa ilmoituksen leiristä ja yritän päästä sinne. Olisi mahtavaa päästä avustajaksi ja seuraamaan ja keskustelemaan enemmän kouluttajien kanssa! Täytyy ottaa yhteyttä lähimpään niin kuin neuvoit. Kiitos vielä vinkeistä!
Kaaria

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää