Ikivanhat tyypit

Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......

Ikivanhat tyypit

ViestiKirjoittaja Ihaa & Tikru » 02 Loka 2015, 08:03

Hei vaan kaikille,

nyt ei hermo riittänyt omien vanhojen ketjujen/jonkun virallisen esittäytymisketjun hakemiseen. Jos tämä viesti sopii jonnekin muualle, en pahastu liikuttelusta :D

Moneen vuoteen en ole täällä käynyt - kun ei ole ollut tarvetta 8) Nyt sen sijaan tulee taas tarvetta olemaan... Vaan ensin toki ne päivitykset:

Mösjöö Ihaa lähti poisnukkumaan heinäkuussa 2013. Syy tähän oli fyysinen, kaikkien oikkujensa kanssa mösjöö oli viimeiset vuotensa kerrassaan kelvollinen (toki omalaatuinen) kaupunkikoira. Kaikki muistavat, osa meistä myös lämmöllä <3

Herra Tigersted on, on ollut ja tulee olemaan paras koira ikinä. Edelleen muistellaan Kitiskan tuhahdusta vuodelta 2006: "Siinä sulla on niin kovapäinen koira, että saat olla onnellinen kun siinä ei ole tippaakaan aggressiivisuutta." Näillä mennään edelleen. Tikrulilla kävi sen verran kakka flaksi, että jotain skeidaa syötyään sairastui diabetekseen syyskuussa 2012. Ja näköhän siinä sitten lähti... Vaan tuo Kitiskan analyysi kestää edelleen: sokeana ja sairaana tuo piski on yhä vain itse lempeys. Sen voi heittää ihan mihin tilanteeseen tahansa, mutta usko ihmiskunnan ja maailmankaikkeuden hyvyyteen ei pääty koskaan <3

...ja nyt sitten se, millä olemme Tikrun hermoja parhaiten koetelleet: Pentu!

Keskarivillis. Se Vauva, josta olen haaveillut noin kaksi vuotta. Kaiken suunnitellut. Kaiken valmistellut. Ja se ipana on 10-viikkoisena kamalampi kuin Ihaa + Tikru ikinä! :mrgreen: Ihana! Hirveä! Ihan meidän koira! Että joo, oli syytä taas tänne tulla - ja hetken sain rauhassa ollakin, kun ipana ei VIELÄ ole syönyt itseään tuoreimman koiraportin läpi :mrgreen:
"Puh", sanoi Kani lempeästi,
"sinä olet älytön."
"Tiedän sen", sanoi Puh nöyrästi.
Ihaa & Tikru

Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää